mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Tiden springer iväg

Kategori: Allmänt

Det är redan torsdag, tiden verkligen springer iväg.

Jag gillar livet på Campus mest för att jag slipper vardagliga sysslor. Det enda jag måste göra är att tvätta mina kläder och det kan jag stå ut med:) Det finns mycket tid till att umgås och bara "vara".

Lektionerna den här veckan har varit väldigt bra. Jag trivs väldigt bra med både klassen och läraren. Vi får inte alla många läxor. Men jag borde kanske plugga lite på egen hand för att lära mig mer. Kanske gör det efter jag varit på gymmet. Jag ska dit snart och jag börjar inte förrän 14.30 idag.

Igår var jag och shoppade i den stora gallerian igen. Jag hittade lite grann så det var kul. I förrgår kväll tittade vi på film, (jag somnade inte) det var en gammal film med Eddie Murphy. Den handlade om att han var en afrikansk prins och reste till New York. Jag trodde inte alls den skulle vara bra men det var den.

Imorgon är den Independence day här så förhoppningsvis är det fint väder så vi kan fira ordentligt. På kvällen är det en stor fyrverkerishow vid Brooklyn Bridge som vi ska se.

Hoppas ni har sommarvärme hos er. Här har vi det varmt och alldeles för fuktigt. Igår eftermiddag började det blixtra och åska och det höll i sig många timmar.

Nu väntar ett alldeles för varmt gym på mig. Luftkonditioneringen är jättedålig på skolan.

Kram


Kommentarer

  • Tessie säger:

    Duktigt av dig att ta dig till det varma gymmet :)
    Skönt att du trivs så bra där! Och jag är imponerad att du inte somna till filmen haha :)

    Skicka lite värme till oss!
    Puss och kram

    2014-07-03 | 17:11:46
  • Julia säger:

    Vad roligt det är att läsa din blogg Sara! Härligt att du trivs så bra, du saknas här i Stockholm ;)

    Kramar till dig!

    2014-07-03 | 19:57:52

Kommentera inlägget här: