mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

NY imorgon:D

Kategori: Allmänt

Imorgon åker vi till New York och jag kan inte riktigt förstå det! Det ska bli så häftigt att få uppleva The big Apple, staden som aldrig sover:)

Men innan jag åker hem till Tessie och Erica där jag ska sova ikväll ska jag äta grillad Entrecote tillsammans med mannen i mitt liv:) Han är på väg hem från en öde ö där han tillbringat helgen tillsammans med två kompisar.

Igår var det femkamp hemma hos mamma och pappa, det var väldigt roligt (trots att jag inte vann). Det bjöds också på en fantastisk BBQ middag. Det serverades ribs (pappas är godast i världen, bara så alla vet) helgrillad kyckling, chorizo, ugnsbakad färskpotatis, coleslaw. Fantastisk härlig dag:)

Kärlek
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: