mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Dags att komma igång!!

Kategori: Allmänt

Ja nu ska jag börja blogga här igen, det blev bara ett inlägg senast men nu är jag mer taggad och hoppas att det ska fungera:) Jag är inte speciellt bra med att få det snyggt på bloggen. När jag skrev mitt första inlägg så blev det inga mellanrum så jag hoppas att jag lyckas bättre nu.
 
Jag ska baka Cakepops i helgen för att jag ska baka det till ett barnkalas senare i februari. Jag har aldrig bakat det förrut så det blir en utmaning, en rolig utmaning:)
 
Jag blev klar med min tenta igår så nu är jag ledig ända fram till måndag, jätteskönt! Nu håller jag på att tvätta och senare väntar ett besök hos frisören. Det var flera månader sedan sist så det känns väldigt skönt att få det gjort.
 
Här är en bild på Gabriels födelsedagstårta förra året som vi snabbt slängde ihop innan hans föräldrar kom:)
 
                                                                   
 
Kärlek
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: