mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Hej!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar sommar vi har! Jag åt precis lunch ute i solen och satt och läste min väldigt spännande bok.
 
 
 
Nu är jag inne och ska göra lite nytta. Vi lever i ett litet kaos här hemma för att vi håller på att renovera våran klädkammare så jag ska försöka få lite ordning. Jag ska rensa bland mina kläder, lämna kläder jag inte använder till klädinsamling. Vi kan inte göra så mycket mer i garderoben just nu för vi väntar på att mattan vi har beställt ska komma. Ska bli skönt när det blir klart. Jag ska även lägga över allt jag har på min dator på en extern hårddisk, jag skulle bli så ledsen om allt jag har på datorn försvann. Förutom massvis med bilder så har jag väldigt mycket användbart material för min undervisning. Jag börjar ju jobba om en vecka, jag ska vara lärare på riktigt nu, läskigt men framför allt väldigt roligt.
 
Igår träffade jag upp underbara Lisa och så gick vi och åt lunch på Villa Godthem på Djurgården. Jag åt en väldigt god räksmörgås, ingen snålande på räkor där inte. Efter lunchen promenarade vi en väng på Djurgården och satt och avnjöt en varsin glass i skuggan. Lovely!
 
 
 
Det jag också ska hinna med idag är att göra ett blogginlägg om min fantastiska New York resa!
 
Kärlek
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: