mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Matblogga

Kategori: Allmänt

Nu ska jag prova blogga igen!
Den här gången kör jag ett tema, MAT. Jag kom på förra veckan att jag skulle tycka att det var roligt att skriva om mat efetersom jag tycker att det är väldigt roligt att laga mat. Det blir ett bra ställe för mig själv att spara mina recept och om det är andra som vill ta del av recepten eller bara läsa om det jag lagar så är det ett extra plus.
Att laga mat blir ett skönt avbrott från allt plugg även fast det vissa dagar kan vara jobbigt att komma på vad som ska lagas. Jag ska försöka att bli bättre på att göra upp matsedel för hela veckan så att tid endast kan ägnas till att laga mat när det är dags.
Mitt första recept kommer senare ikväll!
Kärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: