mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Blixtar och dunder...

Kategori: Allmänt

Och magiska under..
Igår låg jag och läste till klockan 23 och sedan släckte jag lampan. En timme senare vaknade jag av åskan. I samma veva kom Sara hem från NY. Jag drog upp rullgardinen och satt i min säng och tittade på de stora häftiga blixtarna. Det var väldigt väntat att det skulle blixtra och åska för det är verkligen kvavt här!

Idag så började jag dagen med en promenad. Vi bor liksom högst upp i den här staden så det är nedförsbacke när man går ner till centrumet och hem är det bara uppför så det blir bra träning:)

Det kryllar av ekorrar här, de är så söta. Jag såg även två rådjur imorse, en mamma med sin unge. Jättemysigt ställe som jag är på.

Nu är klockan 12 här och min första lektion är vid 14.30. Jag slutar 16.40 och då ska jag kolla när Belgien spelar, HEJA BELGIEN:) Sen ska vi gå på en bar ikväll.

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!
Massa kramar

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Inte kul med oväder... ;-)

    2014-06-26 | 23:57:31

Kommentera inlägget här: