mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Shopping

Kategori: Allmänt

Igår spenderades ett gäng timmar på Outlet. Känslan av att kunna köpa märkeskläder till samma pris som "vanliga märken" i Sverige är härlig! Det blev en del inköp och jag är nog mest nöjd med min nya plånbok och klocka:)

Idag blir det en lugn dag på skolan för mig för min mage krånglar igen. Jag kommer nog ta med min bok ut och sätta mig i skuggan och bara njuta av att vara ledig. Boken jag läser kan jag varmt rekommendera, Små solfåglar långt borta.

Kramar

Kommentarer

  • Ingbrit säger:

    Härligt att få shoppa loss. Snygg klocka och plånbok . Krya på dig Sara. Kramar imassor.

    2014-07-06 | 16:35:50

Kommentera inlägget här: