mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Dumma myggor!

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och vilar och kliar. Jag har massvis av myggbet på benen som gör mig galen. Jag har en salva som hjälper lite grann så det är ju bra.

Jag har haft en lektion hittills idag och jag somnade nästan. Två lektioner i veckan jobbar vi med uppgifter på datorn. Vissa övningar är bra men jag blir trött av att sitta vid en dataskärm i 80 minuter! Jag har nästa lektion om om en timme.

Igår så var tanken att jag skulle åkt in till Manhattan med några vänner men min mage mår inte så bra igen så jag stannade på skolan. Jag träffade några andra vänner och vi tittade på två filmer. Jessica valde den första och sa att det inte var en läskig film men man tror det först. Så vi såg den och jag kan säga att jag var rädd hela tiden och den slutade till och med läskigt. Det visade sig att Jessica hade misstagit sig och blandat ihop filmen med en annan film. Hon hade inte själv sett filmen så hon visste inte att det var fel film. Vi bestämde oss sesan för att se The big Wedding som är en komedi. Den var rätt rolig. Efter det så spelade jag biljard med några andra kompisar och jag fick även smaka arabiskt kaffe. Det smakade inte alls som vanligt kaffe, påminde mer om te och det hade smak av kardemumma.

Kvällen avslutades med många skratt tillsammans med mina fina roomisar:)

Nu är det inte många dagar kvar här på Campus! På fredag kommer världens bästa pojkvän till NY! Då lämnar jag Tarrytown och myggen;)

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: