mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Lyxmiddag

Kategori:

Jag och Tessie började dagen med att gå på lillkusinens barnkalas. Det var Fångarna på fortet som gällde och vi hjälpte till med grenarna. Jätterolig grej, jag tror att alla barnen tyckte det var superskojjigt:) Sen har jag bara haft en lugn dag hemma hos mamma och pappa.

Mina underbara föräldrar bjöd på en riktigt god middag. Till förrätt blev det Räkcocktail, varmrätten bestod av en örtfyllld grillad kotlett som serverades med stekt ströbrödspotatis, kall örtsås och en sallad. Till efterrätt blev det en choklad/kokos panacotta. Fantastisk middag, mina föräldrar kan verkligen det här med att ordna riktiga lyxmiddagar:) Älskart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: