mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Gino

Kategori:

Idag bjöd Julia på middag! Det blev dubbelbakad potatis med fläskfilé, riktigt gott. Till efterrätt blev det Gino bestående av banan, kiwi, jordgubbar och mörk choklad. Det var förts gången jag åt Gino utan vit choklad. Överraskande gott måste jag säga. Till Ginon serverades vaniljkessella, en perfekt kombination.

Imorgon ska uppsatsen lämnad in vilket känns så jäkla bra! Jag ska åka in till SU imorgon vid lunchtid och läsa igenom hela uppsatsen och fixa lite smågrejer på den, så det är verkligen inte mycket kvar att göra. Julia kommer in lite senare för vi har bestämt att vi ska skicka in dem samtidigt. När vi lämnat in ska vi åka hem till mig och skåla i bubbel och därefter intas middag på Oljebaren. Jag har läst att de ska ha grymma hamburgare där, vilket jag ser fram emot:)

Sov så gott!
Massa kärlek
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: