mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

På väg hem

Kategori: Allmänt

Nu är jag på väg hem efter en underbar dag, kväll och natt i Norrtälje. Jag och Sofie började med lunch inne i Norrtälje och lite bus i lekparken med Felicia. Sen bar det av hem till Sofies mamma och hennes man där vi lagade god middag tillsammans. Jag fick ansvar för att göra Hummus och den blev väldigt god. Jag har bara smakat Hummus en gång tidigare och då tyckte jag inte om det. Det blev även en matvetesallad, vanlig sallad, kall örtsås och grillspett. Vi hade även Halloumi som var inlindade i bacon, riktigt gott! En underbar middag! Mina bullar åt vi till efterrätt samt blåbärspaj, världens enklaste recept på den också! Kvällen avslutades med kortspel. Hela kvällen påminde väldigt mycket om att umgås med min egen familj, väldigt lika:)

När jag kommer hem ska jag grädda några bullar som jag frös in ogräddade igår. Sen så vankas picknick med världens bästa föräldrar i Hagaparken<3

Kääärlek
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: