mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Mys på systers balkong!

Kategori: Allmänt

Efter en dag på Djurgården med Jossan befinner jag mig nu hos min kära syster. Vi har precis ätit lite olika tilltugg och nu fixar Tessie middagen. Jag sitter ute på balkongen och bara njuter i den härliga kvällssolen.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi åker till NY, känns overkligt! Vi ska fixa med visum (eller något liknande) ikväll för annars kommer man inte in i USA. Sen så ska vi försöka planera lite vad vi ska göra. Det känns viktigt tycker jag att man redan innan man kommer dit har koll på vad vi vill göra och se så vi inte missar något som vi kanske verkligen skulle ha velar göra. Men det lär säkert hända ändå med tanke på hur stort och hur mycket det finns att göra och uppleva där. Men lite koll ska vi se till tt ha innan vi åker.

Trevlig kväll!
Kärlek
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: