mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Födelsedag

Kategori:

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag idag:) Jag tycker om att fylla år och ställa till med kalas! Igår hade jag fika med många härliga kompisar. Jag bjöd på bullar, cookies, jordgubbar doppade i choklad och kokos och så hade jag gjort en glasstårta. Tessie hade bakat jättegoda chokladbiskvier som hon hade med sig, tack!

Ikväll blir det en lugn kväll, Gabriel ska fixa middagen. På lördag blir det kalas igen med lite familj och släkt. Så nu håller jag på med en tårtbotten.

Kärlek
Sara

Kommentarer

  • Ing-Britt säger:

    Grattis igen. Mycke gott på fika bordet. Du är super duktig. Kram

    2013-02-20 | 16:35:47

Kommentera inlägget här: