mumsigasaker

I den här bloggen kan du läsa om mat och annat gott som jag lagar eller äter. Hoppas att du kan få tips och idéer. Välkommen!

Låååååång dag!

Kategori:

Allt tar alltid mycket längre tid än vad jag tänker mig. Nu sitter jag på tuben på väg hem.

Idag har det bakas 3 plåtar med tårtbotten som jag delade på hälften. Jag gjorde en våningstårta som jag fyllde med vaniljkräm och hallongrädde. Imorgon ska jag spritsa grädde och dekorera med chokladhjärtan som jag också har gjort idag.

Jag bakade närmare 100 bullar tror jag. Det blev kanelbullar och bullar fyllda med vaniljkräm. Det blev väldigt mycket deg och bunkarna jag använde var lite för små visade det sig, haha:)

Kommentarer

  • Ingbritt säger:

    Vilket jobb. Duktiga du. Kram.

    2013-04-12 | 21:33:36

Kommentera inlägget här: